Hoe deel ik direct het scherm van mijn laptop via Wifi met mijn SmartTV?

Bepaalde .AVI bestanden kan ik via Wifi zo rechtstreeks afspelen op mijn Samsung Smart TV.

Is er een truukje / bepaalde hard- / software waardoor ik het gehele beeld van mijn laptop 1-op-1 kan delen met de TV?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Een google chromecast is waarschijnlijk de beste optie
kost maar 35 euro
een vrije hdmi poort en eendraadloze router is genoeg en eventueel een usb poort voor de voeding maar er zit ook een adaptor bij.

Je kan blijkbaar al met een netwerk media aan de slag
maar de chrome cast kan inderdaad je hele laptop scherm vop tv krijgen
wel met enige vertraging
dus live game o.i.d is niet mogelijk
maar gewoon een browser of film is prima te doen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klinkt interessant, ik ga er zeker eens naar kijken binnenkort. Is er voor zover je weet ook een methode waarbij die vertraging niet optreedt? Desnoods dan maar met een of andere kabel?