Waarom heb ik met de DVD-rec geen beeld op mijn lcd tv,als er storing is bij de kabel tv provider?

Ik heb ook geen beeld op mijn dvd-speler.De Dvd-speler is aangesloten op de TV met SCART en de DVD-rec is aangesloten via HDMI-kabel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Omdat je zegt het zelf al er is storing bij je tv provider
Dus wat ik bedoel je ingaande signaal van je tv provider is er niet dus kan je dvd recorder ook geen uitgaand signaal naar je televisie geven.
Probeer maar een dvd af te spelen en je zult zien dat je dan wel beeld heb
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan niets met elkaar te maken hebben. Je TV-signaal heeft geen invloed op het videosignaal dat van je DVD-recorder komt. Het is wel zo dat je DVD-recorder ook geen live TV-beeld kan ontvangen als je geen signaal krijgt van je kabel-TV-provider. Probeer het nog eens: Zet een DVD op en trek de coaxkabel uit het TV-stopcontact. Verandert het beeld?