Is de tv philips 32pfl3312 full hd of is er randapparatuur nodig om hd te ontvangen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je vraag is vreemd. Je TV is niet Full HD (hij heeft 1366x768 pixels-HD-Ready) en je hebt een decoder nodig om HD te ontvangen. Maar als het een TV Full HD(1920x1080) is heb je ook een decoder nodig. Je lijkt dus uit te gaan van een onterecht verband. Bij nieuwere TV's heb je niet altijd een losse decoder meer nodig omdat deze ingebouwd zit. Dat is vaak via een CI module met CI+ coderering. Je duwt dan je abbonements kaartje in een CI-module en die gaat dan direct de TV in. Deze kunnen net zo goed in een Full-HD als in een HD-ready TV zitten. Je zou het in principe ook in een non-HD TV kunnen bouwen.

Antwoorden (1)

Om HD te kunnen kijken moet je inderdaad ook een digitale decoder hebben die geschikt is om HD door te geven.