Mijn Sony bravia gaat regelmatig uitzichzelf uit. Hoe kan dit?

TV gaat van de stroom af tijdens het kijken? Hoe kan dit? De TV schakelt gewoon helemaal uit na ongeveer 5 minuten kan je weer proberen om hem aan te doen soms lukt dat soms slaat hij gelijk al weer uit. Soms heb je weken lang geen last en speelt hij gewoon normaal dus gaat niet uit tussen door.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Hou oud is de TV? Is het een LED, LCD of beeldbuis TV? Hoor je kraken in het geluid of zie je soms flitsen in beeld?Probeer dan eens als de TV is uitgevallen, voorzichtig te tikken tegen de TV en zet deze weer aan. Als de TV dan direct aangaat, dan zit er ergens een soldeercontact los.
Dan kun je het best iemand laten komen of zelf in reparatie brengen. Niet te lang mee wachten, er kan meer stukgaan dan dat er nu aan de hand is.