ik heb een receiver van samsung gekocht dcb-h360rs. moet ik alle zenders er stuk voor stuk zelf inzetten of kan dit ook automaties

er komen geen zenders in beeld aleen het menu

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

als je je receiver installeerd worden de zenders er in gezet dit gebveurt helemaal automatisch. dus lekker makkelijk. veel plezier er mee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dit behoord nadat je door het installatie menu bent gegaan automatisch te gebeuren. Als het goed is heb je landcodes en regiocodes in moeten voeren. codes van UPC/Ziggo oid.
Anders zou je dit in het installatiemenu moeten opzoeken.
Bij de kaart met de chip die je ontvangen hebt van je kabelmaatschappij staan ook de codes op een kaart/boekje.

Heb je al een reciever gehad? werkte deze al? Als dit niet het geval is kan het natuurlijk zo zijn dat je problemen hebt met de signaalontvangst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en kun je in het menu niet naar de link kanalen installeren
als dat kan ga je dat doen en de reciever zoekt ze op en slaat ze op in het geheugen