Iemand ervaring met Samsung Smart TV video streaming? Hij stopt elke 2 seconden om te bufferen. Hoe kan ik dit verhelpen?

Samsung Smart TV i.c.m. met MacBook en Vuze streaming maar hetzelfde gebeurt met Tvmobili (ofzo) streaming service.

Iemand ervaring hiermee? Lukt het bij andere wel? (Dan zou het kunnen liggen aan mijn Wi-Fi.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat zou heel goed kunnen is de tv ook draadloos aangesloten het zou heel goed kunnen zijn dat je router het niet aan kan of je signaal niet sterk genoeg is

Op je Mac book moet YouTube bijvoorbeeld ook veel laden als het bereik slecht is
Snap je wat ik bedoel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op youtube laadt ie gewoon goed maar op mijn macbook wil de internetverbinding nog wel eens niet meewerken
Die ervaring had ik ook al met mijn eigen Samsung-TV.
Ik loste dat op door het chipje niet meer door de TV te laten uitlezen maar de bewerkte filmclips op chip weer terug de camera in en dan de gehele videocamera via een HDMI-kabeltje aan het Samsung-TVtoestel toe te voeren.
Overigens is die software aan boord van Samsung nog hoogst experimenteel hoor, want ook de Mediaspeler in Windows kan dit niet aan en veroorzaakt hetzelfde effekt.

Nieuwere Samsung-TV zijn wél updatebaar en hebben daartoe een Internetaansluiting jaja...zelfs een ingebouwde camera en huiskamermicrofoon zit er óók nog op dus dat wordt een behoorlijke aanslag op je privacy.