hoe duur is een verstereker voor de kabel tv?

ik heb een kabel aansluiting thuis en 2 tv met 1 splinter.
Ik heb vaak slechte beeld. Blookjes, of geen signal of niet all de zenders...etc..
Ik hoor vandag dat een verstereker is HET oplossing. Maar welke?
Is een verstereker a 18€ van de Hema voldoende?
Of een a 75€ van De Blok?
Hebben jullie voor mij een tip?
Alvast bedankt

Toegevoegd na 8 uur:
versterker en niet verstereker natuurlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hirschmann nemen die retour geschikt is. Dit omdat je digitaal hebt neem ik aan.

Toegevoegd na 17 minuten:
Via bron hebben ze er die kost 100 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een slechte versterker maakt van een slecht signaal een slechter, maar harder signaal.
Een goede versterker maakt van een zwak signaal een sterker signaal zonder er al te veel narigheid aan toe te voegen.

Je zou ook eens naar de kwaliteit van je kabels, connectoren en vooral je splitter kunnen kijken.
Er is een goede kans dat, als die allemaal van goede kwaliteit zijn, je helemaal geen versterker blijkt nodig te hebben.