Wat zijn de instellingen voor Nederland 1, 2 en 3 van canaldigitaal wat voor instellingen moet ik gebruiken voor schotel , motor instellingen?

Toegevoegd na 48 seconden:
ik heb de Clarke Tech 2100-serie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

de Clarke Tech is toch een HD ontvanger. het vervelende van de Clarke is dat hij net1 niet automatisch op nummer 1 zet en net2 op 2 enz. enz. maar net1 HD moet je afstemmen op positie 23,5 voor net1 NIET HD posite 19,2 maar alles is te lezen op een lijst van Canal Digitaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt maar volgens mij alleen met de nieuwste software. maar dat hebben we niet. maar wat zijn de motor instellingen o.a want als we zoeken zien we kwaliteit opzich wel goed van 75 naar 90 ofzo maar level is 21 22 maximaal.. en is dus een dik rode balk DUS WAT ZIJN DE JUISTE INSTELLINGEN OP Canaldigitaal staat t niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst zal je de schotel moeten richten op de Astra 1.
maar ook de ontvanger op Astra 1 afstemmen door nu met de schotel te draaien zoek je naar het sterkste signaal. dan kan je de kanalen inladen. voor HD kanalen heb je een duoblok nodig (dubbele kop). zonder oranje kaart van kanaal digitaal kan je geen net1,2,en3 ontvangen maar alleen BVN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je dan wel astra 1 en 3 tegelijk ontvangen ? , ja we hebben een oranje kaar maar hd is minder belangrijk;) maar wat zijn dan de schotel en motor instellingen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor de Astra 3 heb je eigelijk geen schotel nodig met motor. je moet een Duo LNB hebben.
http://www.astra3.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=section&id=6&Itemid=29
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil je toch je motor gebruiken i.p.v. een duo LNB
Astra 1 zit op 19,2 graden en Astra 3 op 23,5 graden
dus zal je de schotel 4,3 graden moeten verdraaien. om van 1 naar 3 te wisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mischien heb je hier iets aan?
http://www.cardwriter.nl/eShop/meerderesatellieten.htm