waar vind ik een beschermhoes voor de afstandsbediening van de tv? En hoe heet zoiets? (want met "beschermhoes" en dergelijke vind ik niets)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hu??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je? Snap je de vraag niet, of vind je het een domme vraag? Aan "hu??" heb ik in ieder geval niet zo veel, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je een beschermhoesje voor de afstandbediening willen? Tegenwoordig zijn afstandbedieningen zo stevig gebouwd dat bescherming totaal overbodig is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maar hij/zij zoekt zoiets dat is zijn vraag toch?
En er staat niet in vermeld dat zijn AB van een huidig model is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is precies wat ik zoek! Alleen is het in België, dus ik hoop dat ik het via e-mail kan bestellen.
Wij hebben er wel 1 nodig, omdat onze kids en vooral onze zoon van 6, de gewoonte heeft hem vast te houden tijdens het tv kijken en ondertussen acrobatische toeren uit te halen op de stoel Gevolg; hij val om de haverklap op de tegels, gevolg, barsten, batterijen eruit en codes die er weer opnieuw inmoeten. En ja, beter opvoeden is vast ook een optie , wordt aan gewerkt :) Maar ondertussen hebben we vandaag een nieuwe tv gekocht, dus hij is voor de nieuwe afstandsbediening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké nu snap ik het sorry  begreep je vraag niet!

Het beste antwoord

Ik snap wat je bedoeld zo'n rubber ding er omheen.
Kijk hier ff:
http://www.blancheporte.be/dut/afstandsbediening-bescherming.aspx?code=231091&type=tcs

Toegevoegd na 1 minuut:
Noemen ze een (rubberen)bescherming
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed gevonden, maar een totaal overbodig artikel: afstandbedieningen zijn tegenwoordig sterk genoeg gebouwd om zonder te kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geld lang niet voor alle ABs en mensen met plavuizen vloeren bv zijn er blij mee Kids laten m vallen. Batterijklepje springt open en batterijen rollen weg zo'n rubber ding er omheen houd veelal ook t batterijklepje vast enzo Meeste AB's van tegenwoordig zijn vrij sterk maar maakt dit niet tot een overbodig artikel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is het beste antwoord, omdat dit is wat ik zoek, alleen helaas kan ik het hier niet bestellen. Dus ik zoek nog steeds een nederlands adres waar dat wel kan.
reactie van deze winkel: "vraag het aan familie of kennis die in Belgie woont om het te kopen voor u"
Tsja.....dan moet je wel iemand kennen in Belgie.........