Hoe zet je de Engelse ondertiteling aan op BBC?

Wij hebben Tele 2, en ik eb gehoord dat je dan naar teletekst moet gaan en dan 888, maar als ik bij BBC teletekst indruk komt er een zwart beeld met 3 vraagtekens te staan en loopt hij bijna vast.
Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je die niet meer kunt bereiken. Ik vond het volgende online:
" De ondertitelingen via pagina 888 blijven zowel op BBC 1 als op BBC 2 beschikbaar. Maar doordat de BBC de satellietsignalen en de kabelaanvoer voor België en Nederland aan het afbouwen is, verdween de beperkte Ceefax op BBC 1. Verder vervangt de BBC in het Verenigd Koninkrijk op de resterende analoge ethersignalen Ceefax door een digitale versie, die mogelijk niet beschikbaar zal zijn in de Benelux."

http://digitaletv.wordpress.com/2009/07/11/teletekst-op-bbc-1-london-uitgezet/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu BBC2 aanstaan en tt pagina 888 werkt pujfekt. Ik heb UPC.