DVD speler voor in de auto?

Wij hebben een Citroën C4 picasso, maar de hoofdsteuntjes zijn te klein voor ingebouwde schermpjes. Wat is dan het beste alternatief? een kleine dvd speler (lijkt op een laptop), Ipad, of een grote laptop? We zijn met z'n drieën.
Kun je ook films op een Ipad zetten (speelfilms)?

Toegevoegd na 1 uur:
Is niks verboden? (alles is dat los)

Toegevoegd na 4 uur:
f

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan dan denk ik het beste een portable DVD speler nemen of films op een laptop zetten..

Of navragen bij de garage of je niet eventueel grotere hoofdsteunen kan krijgen waar je ze dan wel in kan bouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ten eerste: ''WHAAA!! wij hebben precies dezelfde auto''
en trouwens als ik jou was en je mócht een ipad van je ouders dan zou ik dat kiezen. maar wij hebben dat probleem ook, en wij hebben van die losse tv-schermpjes die je met klitteband moet vast maken op de hoofdsteuntjes. die werken ook prima en er zit een heel handige ingebouwde DVD-speler in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben eerst een setje gehad met klitteband montage en ik moet zeggen dat is niet ideaal.
We hebben nu 1 die je monteer op de stangetjes van de hoofdsteunen en dat is is WEL ideaal. Je monteer een insteek-iets op de steun die je gewoon laat zitten. Wanneer je de DVD speler/display monteer, steek je die er gewoon in.

Het setje dat ik heb is een speler met scherm en een los schermpje.
Montage kost een minuut of 10. Meeste tijd zit hem erin dat je de kabeltjes een beetje netjes weg werkt.

Dat systeem met klitteband was ik altijd mee aan het hannessen, zakt beneden of scheef enz.

Hieronder een link van het systeem:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.gadgetgrid.com/wp-content/uploads/2008/11/car_mount_for_philips_10inch_portable_dvd.jpg&imgrefurl=http://www.mbworld.org/forums/c-class-w204/311491-rear-seat-entertainment-c-class.html&usg=__KlqcJtQ0M86sRKZBomfCR1omdIE=&h=430&w=430&sz=12&hl=nl&start=21&zoom=1&tbnid=oEK8wwGNcbVtuM:&tbnh=148&tbnw=148&ei=6eVfTZeYK8noOaulgOMN&prev=/images%3Fq%3Dphilips%2BDVD%2Bheadrest%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1203%26bih%3D779%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=80&oei=bOVfTfeRJtG24gbKgvi7CQ&page=2&ndsp=24&ved=1t:429,r:15,s:21&tx=70&ty=84
ronaldP