Hoe kan ik de tijd stopzetten op mijn Xiaomi mi band 4 na een workout?

Na een workout in het zwembad kon ik met geen mogelijkheid de tijd stopzetten nadat ik klaar was met zwemmen Ik kreeg telkens de volgende schermen te zien. Scherm met tijd,afstand en calorieën en 2 met groene pijltjes en knipperende witte puntjes.. Zie foto. Na ongeveer 5 uren kreeg ik de melding dat ik de tijd kon pauzeren of kon stopzetten. Thuis nog een keer geprobeerd maar weer pas na 5 uren. Hoe los ik dit op? Het vergrendelscherm staat op uit. Via de app Zepp Life op mijn telefoon kwam ik er ook niet uit

Picture for question
8 maanden geleden
in: Tablets
1K
SimonV
8 maanden geleden
Je bent niet de enige met dit probleem. Klinkt belachelijk, maar lijkt niet te kunnen:
https://www.reddit.com/r/miband/comments/jwi8yj/how_do_i_keep_my_mi_band_4_stop_my_workouts/ Volgens Bing AI (wellicht onzin):
Om de tijd op je Xiaomi Mi Band 4 na een training stop te zetten, kun je op de knop op de band drukken om de training te pauzeren en vervolgens de knop ingedrukt houden om deze te beëindigen. U kunt de training ook beëindigen vanuit de Mi Fit-app door op de knop "Beëindigen" op het trainingsscherm te tikken.

Geef als eerste antwoord