Hoe kan ik de melding "Actie op account vereist" op mijn tablet wegkrijgen?

Enige tijd geleden heb ik een tweede Google account aangemaakt en nadat deze niet meer nodig was werd deze weer verwijderd. Nu ontvang ik steeds bij het aanzetten van mijn tablet de melding "Actie op account vereist". Deze kan ik opzij swipen om weg te halen, maar iedere keer verschijnt het weer opnieuw. Is er een manier om ervoor te zorgen dat deze melding niet meer terug komt?
Ik kan overigens niet meer inloggen op het Google account, omdat het dan aangeeft dat het e-mail adres niet meer bestaat en dus waarschijnlijk verwijderd zal zijn. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
13K
dudemeister
6 jaar geleden
probeer eens uit te loggen met je huidige account en daarna weer in te loggen.

Het beste antwoord

In de instellingen van je tablet bij accounts de betreffende Google account van de tablet verwijderen.