mijn tablet (wifi) kan geen internetverbinding meer krijgen terwijl de router in de kamer gewoon werkt en gisteren had ik wel verbinding. Oplossing?

wifi internet

Toegevoegd na 1 uur:
krijg ook steeds de melding: kan niet scannen naar een netwerk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tablets
6.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als een android tablet (samsung?)
Is je macadres nog wel te vinden op je tablet? Het zou kunnen zijn misgegaan nadat je een app hebt geinstalleerd, soms gaat dit mis. Als je die app verwijdert en je tablet helemaal opnieuw start, zou het wel weer eens goed kunnen komen. Een firmwareupgrade is de beste oplossing, maar ik vrees dat je daar internet voor nodig hebt... Wat in ieder geval werkt is je tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen!

Antwoorden (3)

let wel: vaak hebben tablets een optie (of zelfs een knopje) om wifi uit te zetten (spaart stroom)
Heb je andere wifi apparatuur die het wel doet?
Anders: router en tablet resetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe reset ik mijn tablet? moet ik dan naar fabrieksinstellingen terug zetten?
Dat is erg weinig informatie. Weet je zeker dat je op de juiste router probeert in te loggen?
Stel dat jij een netgear router gebruikt en je buurman gebruikt ook een netgear router, dan lijkt het of je met de juiste router verbinding maakt, maar dan lukt het niet.

Het is maar een wilde gok, maar Ik heb het eerder gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eerst rechts onder of je daar een soort panfluit achtig icoontje hebt . Ga daar met de muis op staan "niet klikken" .
KIjk of er een info label komt waar staat dat je verbinding hebt en hoe goed het signaal is.
Zo niet klik erop en kijk hoeveel verbindingen er zijn en zoek de jouwe uit. KLik er op en klik op verbinding maken. MOgelijk moet je dan nog een key intypen.
Succes
Frank