Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen Xbox Live vraag (zie omschrijving)

Ik ga dit weekend naar een soort van resort/camping waar ze wifi en een tv hebben. Dit weekend is er Nuketown 24/7 en double xp en ik wil dan ook mijn Xbox meenemen. Wat moet ik allemaal doen/weten om op de camping online te kunnen gamen? Moet ik bijv. mijn wachtwoord van mijn gamertag/profiel weten of log ik automatisch in etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
931
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gameverslaafd... Black ops zuigt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zal net zo automatisch inloggen als thuis, enige wat je nodig hebt is een Xbox met een wifi adapter. Volgens mij moet je die los kopen of je moet een slim versie hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan als het goed is gewoon spelen..
je logt gewoon automatisch in net zoals thuis.Maar je moet inderdaad wel daar op het netwerk kunnen dus even het wachtwoord vragen bij de receptie.
Het zou ook kunnen zijn dat je wel online kan met xbox live, maar dat je geen black ops kan spelen omdat ze daar op die camping misschien een paar poorten in de router dicht hebben staan (NAT settings)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding