Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, vaak kun je de deur van een Indesit wasdroger omdraaien, maar het hangt een beetje af van het model. De meeste modellen hebben daar wel de mogelijkheid voor, maar soms is het een beetje gedoe.

Als je het wil doen, kijk dan in de gebruiksaanwijzing van jouw specifieke model. Daar staat meestal stap voor stap beschreven hoe je dat kunt aanpakken. Het kan ook handig zijn om naar een YouTube-video te kijken die laat zien hoe je het moet doen.

Wie heeft ervaring met het omdraaien van de deur van een wasdroger? Welke tips hebben jullie voor een soepele klus?
(Lees meer...)
11 maanden geleden
tinus1969
11 maanden geleden
Hallucineert Gwen weer eens? Deuren van koel- en vrieskasten kun je omdraaien, maar van ander witgoed iha niet.
Ritsuka
11 maanden geleden
@tinus1969 Ik heb een paar jaar terug een nieuwe droger gekocht, en daar kon ik gewoon de deur draaien met een paar schroeven.
ronron1212
11 maanden geleden
@tinus1969 het kan wel
tinus1969
11 maanden geleden
Bij de wasdroger die ik heb, kan het niet, of iig niet zonder een ingrijpende actie waarbij de gehele voorkant open moet.
ronron1212
11 maanden geleden
Dus het kan wel
tinus1969
11 maanden geleden
Nee ronron1212 ik was mss niet duidelijk; zo te zien kan het helemaal niet, want de sluiting zit diep in het apparaat ingebouwd. En als het kan, is het niet simpel.
ronron1212
11 maanden geleden
@tunis1969 bij lou niet dan er zal ook wel ander witgoed zijn waar het niet bij kan maar er zijn wel apparaten waar bij het wel kan
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing