Welke steelstofzuiger is nu de beste?

Is Dyson is werkelijk de beste steelstofzuiger en zo niet de welke dan ?

Inekez1
een maand geleden
Wat voor jou de beste is, hangt af van je voorkeuren, hoe en waar en hoe lang en hoe vaak je het wil gebruiken en wat je er mee wil zuigen op welke ondergrond. Draadloos lijkt handig, maar als de accu snel leeg is dan is dat niet handig. Ook wordt de zuiger veel zwaarder als er een accu in zit. Dat je ook (elektrisch) kunt dweilen met sommige apparaten lijkt ook handig, maar ook daarvoor geldt: het hele apparaat wordt er veel zwaarder van! Ik ben redelijk sterk, maar heb 1 keer bij iemand zo'n dweilsteelzuiger gebruikt en ik doe het nooit weer. Ik pak liever gewoon een normale stofzuiger op wieltjes waar ik alleen de steel hoef vast te houden en dan daarna dweilen met gewoon een lichtgewicht (en stille!!) dweil.
Ritsuka
een maand geleden
Beste voor wat? En hoe groot is je huis?

Antwoorden (1)

Samsung Jet 85 Pro - Beste getest
Als beste uit onze test gekomen. Deze steelstofzuiger combineert de beste prestaties met een zeer betaalbare prijs.
https://stofzuigerwijzer.nl/beste-steelstofzuiger/
een maand geleden