Mijn (kerst)verlichting knippert als het uitstaat, hoe verhelp ik dat?

Ballon
Sindskort knippert mn (kerst)verlichting terwijl het uitstaat.
Ik heb m op een timer aangesloten zitten.
Wat kan ik doen zodat het niet meer knippert?

Groet,
Ilze

1.7K
Ritsuka
een jaar geleden
Gebeurt dit zonder timer ook?
gi-ilze
een jaar geleden
Nee zonder timer niet. Andere timer geprobeerd; helpt ook niet. Gekke is dat alleen deze streng er last van heeft, er zit nl nog een lamp op aangesloten en die knippert niet. En ik zie nu dat het ook niet alle lampjes zijn die knipperen maar om de 3 a 4.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Gebruik je led lampjes erbij?
gi-ilze
een jaar geleden
Ja, het is led (kerst)verlichting
JayJay67
een jaar geleden
Is het opgelost, ik heb zelfde probleem :-(

Geef als eerste antwoord