Kan je een led-spiegel in de badkamer ombouwen naar een die op batterijen werkt?

Wij kunnen in de badkamer nergens stroom vinden, daarom willen we een badkamer spiegel bestellen met led maar willen hem graag omvormen met een transformator (liefst ip67) heeft iemand ideen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
TurfGraver
3 jaar geleden
Omvormer van batterij naar 230v?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
(voor nood) dit misschien wat?
Anders zo'n spiegel halen met kastje er achter. Kun je de batterijhouder daarin verstoppen.
Als de spiegel wat groter uitvalt dan het kastje kun je die strips mooi op de zijkant van het kastje plakken.
Ambi spiegel!
Wel een vrij specifieke spiegel nodig dan. https://www.ledshop-groenovatie.com/LED-Strip-Warm-Wit-Waterdicht-Op-3xAA-Batterijen,-Dimbaar,-Onderbouw?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate Uiteindelijk zou ik met wat geld toch wat muren open (laten) halen om wat normale verlichting te kunnen aansluiten.

Antwoorden (1)

In de praktijk niet; daarvoor moet je spanning omhoog transfomeren van batterij spanning (meestal circa 4.5 V) naar 230 V. Zulke transformatoren zijn niet standaard voir thuisgebruik te koop.