Hoe kom ik erachter waar de oplader ARISTONA Type : SCB 6653 / 00 van is?

Ik heb deze oplader in mijn huis gevonden, nog netjes in het doosje en het snoer nog netjes in originele staat van verpakking.
We hebben geen flauw idee van welk apparaat hij is en Google weet het ook niet.

1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Aristona was een B-merk van Philips dat al geruime tijd ter ziele is. Hoogstwaarschijnlijk ligt het apparaat waar de oplader bij hoorde dus ook al lang op de vuilnishoop.
zondag
6 jaar geleden
Deze oplader is nog nooit eerder gebruikt.

Het beste antwoord

De Aristona SBC 6653/00 is identiek aan de Philips SBC 6653/00.
Het is een 12V-200mA oplader.
Je kunt deze voor allerlei apparaten gebruiken, met welk doel deze destijds gekocht is valt dus niet te achterhalen.

Toegevoegd na 37 minuten:
Misschien voor een Aristona cassetterecorder of draagbare radio.
SimonV