Hoe kan het dat er gaspitten uitgaan als ik alle gaspitten opendraai?

Is nooit geweest maar sinds kort als ik eerst 2 pannen op vol gas heb dan de grote pit erbij dan gaan de kleine pitten uit

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dan komt er te weinig gas. Mogelijk staat de hoofdkraan niet ver genoeg open (een keer tegenaan gestoten o.i.d.).

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kan ook nog zijn dat er een gasslang half dicht zit, geknikt of zo.....
jc54
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Naar aanleiding van dit bericht ben ik gaan kijken of de gasslang misschien geknikt is, achter mijn toestel, en dat klopt. Ik zal er eens naar laten kijken, Bedankt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij de bouwmarkt een nieuwe gasslang halen is goedkoper.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nieuwe gasslang klopt dat moet er komen alleen moet ik even wachten of er iemand dat kan komen doen, ik ben er nogal angstig op dat het verkeerd gaat als ik het zelf dioe
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Angst komt voort uit gebrek aan ervaring. Bij deze klus kan er weinig misgaan. Kraan dicht. Moeren losdraaien, nieuwe slang er in, moeren vastdraaien. Kraan open en met wat koop kijken of de boel lekt
Je kunt vast oefenen door nu de kraan dicht te draaien, de moer bij de kraan losdraaien, de slang wat draaien de knik er it te krijgen, de moer weer verdraaien.
Wel na het weekend de slang vervangen, want hij is vast veel te oud!