Dit lijkt een transportbeveiliging. Die wordt gebruikt om de trommel te fixeren tijdens transport. Normaal gesproken wordt die verwijderd bij installatie.....
jc54
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
https://www.google.nl/search?q=transportbeveiliging+wasmachine&tbm=isch
Inekez1
6 jaar geleden
+
Ik dacht ook aan een transportbeveiliging, maar kon er geen duidelijke link over vinden om het met zekerheid te zeggen. (Het leek me zo lullig als Fang denk 'o, geen probleem dus, gewoon die machine weer aan' en het bleek toch een onderdeel van de waterafvoer te zijn of een stabilisatierubber dat niet verwijderd dient te worden....) Als het inderdaad een onderdeel van de transportbeveiliging is, zouden er meer van die dingen in of onder de wasmachine moeten liggen, tenzij iemand ze wel netjes heeft willen verwijderen en er toen per ongeluk eentje heeft laten vallen. De gebruikershandleiding van de machine geeft hier vast duidelijkheid over welk type transportbouten er is gebruikt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb de handleiding er op na gekeken en de transportbeveiliging ziet er anders uit, net zoals de tweede en derde foto die is te zien met de link van ronron1212.