mag ik deze laser bestellen?

kan ik deze laser bestellen of niet? :
http://www.banggood.com/nl/532nm-5mw-Green-Adjustable-Laser-Pointer-With-Star-CapBatteryCharger-p-1121598.html?rmmds=search

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Je mag hem bestellen maar je mag hem niet hebben of gebruiken. Al kan ik mij ook niet voorstellen wat je er mee moet....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
maar al zal ik hem bestellen is de kans dan groot dat die door de douane in beslag wordt genomen?
ronron1212
7 jaar geleden
Die mogelijkheid bestaat altijd.
Castle
7 jaar geleden
Wij hebben er een paar gekocht in Venetië voor de lol. Exact dezelfde voor 5 euro per stuk. Ze zijn leuk voor even maar daar blijft het wel bij. Niet buiten gebruiken en zeker niet richten op vliegverkeer want als je dan gepakt wordt zijn de rapen nog niet gaar.
erotisi
7 jaar geleden
Je moet wel 18 jaar zijn

Antwoorden (1)

Ja. In Nederland zijn laserpennen tot en met 5 milliwatt legaal en jij hebt je oog laten vallen op eentje van 5 milliwatt. Maar let toch op dat je er niemand mee in de ogen schijnt.
escape
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dankuwel