Hoe kan je het beste het wasmachine bakje schoonmaken?

Ik heb laatst met dr Beckmann wasmachine reiniger voor de wasmachine gebruikt en daarna nog een keer gedraaid om de resten van dat spul weg te spoelen. De geur van de wasmachine is weer ok maar vooral de zeep resten waar het wasmiddel bakje in zit (zie foto) zit nog vol met zeep resten. Weet er iemand een middel of een effectieve manier om deze zeep resten goed weg te krijgen?

Picture for question

Antwoorden (1)

Het beste is om het bakje van de wasmachine regelmatig schoon te maken met een mild schoonmaakmiddel. Gebruik geen schuurmiddelen of agressieve schoonmaakmiddelen. Spoel het bakje goed na met schoon water en laat het drogen voordat je het terugplaatst.
Bronnen:
4 maanden geleden