Waar kan ik een sponsfilter voor mijn nat-en droog stofzuiger bestellen?

Ik heb online een nat- droog stofzuiger gekocht daar zaten echter geen filters bij en ook in de gebruiksaanwijzing staat er niets bij hoe of wat welke maat hoe te monteren. Heb de webshop gemaild maar krijg geen antwoord.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Welk merk en type?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij de winkel waar je hem kocht?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie het type bij je reactie bij een antwoord.
Kom ik ook niet verder mee, enkel een plaatje wat erbij geleverd zou kunnen zijn. Ik heb een grote dure karcher, waar een vlakfilter ingaat. (2e hands gekocht, nieuw >1000,-)
http://www.destofzuigerzak.nl/onderdelen/filters/karcher/
Als ik het goed gezien heb gaat in die ZN... een ronde patroonfilter. Maakt verder weinig uit.
Met de mijne kan ik daarmee water zuigen.
Zolang je hem niet te vol laat worden komt er nauwelijks water bij de filter.
Op mijn karcher zit een voeler zodat ie afslaat als ie te vol zit, maar daar zaten een keer bladeren tussen en toen kwam het water op een gegeven moment via de motor door de lucht uitgang...
Daar kon ie gewoon tegen, maar dat zou ik met een budget model niet aanraden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Staat in de gebruiksaanwijzing dat de motor tegen vocht beschermd is en dat klopt ook wel zit in een behuizing. Bedankt voor de link ga daar eens kijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die link was enkel om aan te geven welk soort er in de mijne zit en dat dat de enige filter is die erin zit.
(dus geen sponsfilter o.i.d.)

Antwoorden (1)

Hallo, je moet maar even kijken op deze site: http://onderdelen.zanussi.nl/product/1180228015/Sponsfilter+stofhouder+stofzuiger Je kan het productnummer invoeren en kijken of deze geschikt is voor uw stofzuiger.