Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe breng ik opnieuw een maatverdeling op een electrische waterkoker aan?

Op mijn plastic waterkoker stonden eerst maatstreepjes en cijfers voor 1 l en 0,5 l enz. In het gebruik zijn die er af gegaan en moet ik steeds een maatbeker gebruiken om de waterkoker van de benodigde hoeveelheid water te voorzien. Is er een manier om die maatverdeling weer aan te brengen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maak de markering definitief door de maatstreep voorzichtig in te branden met een hete tip van een schroevendraaier.
dudemeister
8 jaar geleden
het kost meer werk om deze vraag op GV te zetten dan onderstaande 3 antwoorden te bedenken #zelfredzaamheid
zondag
8 jaar geleden
@dudemeister Zo, vind jij dat?! Nou IK toevallig niet! Maar ja jij bent dan ook een "meister" in alles nietwaar? Nog een goed antwoord voor mijn vraag? Daar heb ik meer aan dan aan dit loze gepraat. Zeker niks beters te doen?! #brutaliteit #grotemond #verveling

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan de waterkoker vullen met de hoeveelheid water die je wilt afmeten. Daarna maak je een krasje of potloodstreepje op de watergrens. Gooi het water er uit en maak de kras duidelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zondag
8 jaar geleden
Ik ga die potloodstreepjes met een aardappelschilmesje inkerven.

Andere antwoorden (2)

Doe er 1 liter in met maatbeker en markeer het waterniveau met een permanente stift. Zo kun je ook de andere volumes aanduiden. 0.25, 0.50, 0.75
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vul hem met een maatbeker en markeer de strepen met nagellak. Watervast en blijft langer zitten dan stift.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Watervast, maar ook hittebestendig???
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat weet ik niet. Het was maar een idee.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding