waarvan komt dit onderdeel ?

Ik vond dit in de vaatwasmachine, maar zie niet in waar er iets ontbreekt... Of is het van iets anders dat per ongeluk tussen de vuile vaat zat ?

Picture for question
1.1K
Reddie
9 jaar geleden
Het lijkt op iets wat over de afvoer geklikt moet worden om "grof vuil" tegen te houden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je manden of rekken in je keukekastjes? Het lijkt op een bevestigingsklem daarvan.
rubia
9 jaar geleden
Euh neen geen rekken in manden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wel rekken in de vaatwasmachine..

Het beste antwoord

Zou het een onderdeel van een rek in de vaatwasser kunnen zijn? (Het rek waar je je vaat inzet, misschien een deel van het slider-mechanisme, de rails met wieltjes zeg maar). Bij mijn vaatwasser ziet dat er ongeveer zo uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat was ook mijn eerste reactie, het lijkt op een 'wieltje' wat aan de buitenkant van het bovenste rekje gestoken zit
rubia
9 jaar geleden
Ja denk dat jullie gelijk hebben, merciekes.