Kan ik een inbouwvaatwasser zo aanpassen dat hij op de plek van een vrijstaande vaatwasser kan?

Mijn oude vaatwasser is kapot (AEG FAVORIT 40320). Nu komt bij de consumentenbond de LAGAN van Ikea als beste naar voren. Deze past ook goed bij mijn budget. Dit is echter een inbouwvaatwasser. Kan ik deze zo aanpassen dat hij op de plek van de oude vaatwasser kan? Oude plek is onder het aanrechtblad, tussen een vrijstaande koel-vriescombinatie en keukenkastje in (zie foto).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Als ie past dan past ie, dus even meten.
Dit zijn standaard maten en de oude past, dus deze zal vast ook passen.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30279760/
Bij productinformatie kan je ook een montage handleiding vinden.

Een front kan je er bij ikea los bij kopen, zonder kan ook maar dat is niet zo mooi. Zelf maken kan ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja gewoon een kast eromheen bouwen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Koop maar een kast van IKEA in de maat 60 x60 x85 en een frontplaat.