Waar is de rode/oranje schakelaar voor in een Miele koelvriescombinatie?

Ik heb tot op heden geen idee waar deze knop voor dient, deze kleurt rood/oranje bij inschakelen. De knop zit aan de binnenkant van de koelkast naast het lampje en de koel stand schakelaar. ik weet het type niet (Miele) en kan er geen directe handleiding voor vinden. Is er een een professionele huishoudster/huishouder die hier mee van weet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dat zou het best eens kunnen zijn inderdaad. Bedankt voor de reactie.

Het beste antwoord

Niet 100% zeker, maar het zou een schakelaar kunnen zijn voor snel invriezen.
jc54
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is ook mijn gok.
Probeer maar uit: het vriesgedeelte zal naar de -24 of lager gaan.