bestaat een combi magnetron met een overformaat van 60 cm?

ik wil graag mijn inbouwoven vervangen door een combimagnetron, maar deze zijn allemaal aanzienlijk kleiner. Bestaan combi magnetrons van ovenformaat (nismaat 59,4/60 cm)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vast wel, ga eens kijken bij de HORECA leveranciers van witgoed.

Antwoorden (1)

ja die bestaan bijvoorbeeld de Hotpoint MWK 424 XHA S heeft een nismaatBreedte van 59,2 cm en past dus goed in de door jouw gegeven maat nis-