Je moet weten wat je allemaal wil doen met de magnetron. Een magnetron biedt naast opwarmen en ontdooien vaak ook de mogelijkheid om te grillen, bakken en braden.

Wil je alleen opwarmen dan zit je met een solo-magnetron, maar wil je de magnetron ook als oven gebruiken dan heb je een combi-magnetron nodig. Je hebt convectioneel, hete lucht, grill, etc.

Wil je vaak een grote schotel of kip erin doen dan heb je een grotere nodig.

Je moet dus eerst weten wat je wilt doen en als je een goede hebt gevonden denkt te hebben dan zou ik de recensies nasnuffelen op voor-en nadelen van dit type magnetron.

Hopelijk ben je hiermee een beetje geholpen.