Weet iemand waar je gaskachels kan kopen?

Iemand zit in een woning met een gaskachel aansluiting. weet iemand waar je vandaag de dag nog goeie gaskachels kan kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In welke plaats, er zijn nog veel bedrijven die gaskachels verkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google eens bij "gaskachel kopen".
en je struikeld over aanbieders.

Antwoorden (3)

Dat kan bij Baas op de Koningstraat in Hilversum.
http://www.hbaas.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onder andere bij warmteservice. Dit bedrijf heeft veel vestigingen in Nederland en is dus goed bereikbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar kan ik een gashaard kopen ?

Een gashaard kopen kan op vele plekken en zelfs via internet. Men meent doorgaans goedkoper uit te zijn maar meestal mondt internetaankoop van een gashaard in dit verband uit tot duurkoop. Als men een gashaard wil kopen is het van groot belang eerst goed antwoord te krijgen op de vragen. Welke systemen gashaard zijn te koop. Wat voor rol speelt mijn huisvesting op het succesvol gashaard kopen ? Wat voor rookkanaal moet ik bij mijn gashaard kopen ? Is het slim een gashaard met thermostaat te kopen ? En hoe zit het met de bediening, de waakvlam en het onderhoud van de gashaard ? Kortom vele vragen die beantwoordt moeten worden alvorens je een gashaard gaat kopen. De gashaard specialist kan je antwoord geven op al deze relevante vragen. Ook verder op deze site zie een aantal vragen beantwoordt. Bereid u goed voor alvorens een gashaard te kopen.

Verder wordt verwezen naar onderstaande links. Bij 't Stokertje, werkzaam met vele showrooms en eigen installateurs door het gehele land kunt u terecht voor internetprijzen gecombineerd met 100 % advies en kooptips !