Wat is een goed vermogen voor een stofzuiger waarmee je hoogpolig tapijt moet stofzuigen?

Hij moet wel een extra lange stang hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou een stofzuiger van Numatic aanbevelen. Dit werkt volgens het ketelmodelprincipe.
deze machines hebben 10 mtr. snoer, lange stang en een hoge gebruiksvriendelijkheid.
Naar mijn verwachting zal deze machine geen problemen hebben met uw tapijt. http://website.numatic.nl/nl/portal/

Het beste antwoord

2000 watt is mijn ervaring, voor de kamers waar je gewoon zeil hebt liggen, kan je het vermogen een beetje lager zetten.
een uitschuifbare stang is wel handig ja. en een lang snoer, is vaak ook een probleem!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt.