bestaat er n cupcakemaker waar wel de standaardbakpapiertjes in passen en zo ja, welke?

ik heb er n tijdje over getwijfeld, maar wil nu ws toch n cupcakemaker aanschaffen. mn oven werkt niet meer fijn met het bakken van cake/taart producten (nog wel met ovenschotels etc.) maar omdat het de planning is om komend voorjaar de keuken te verbouwen, wil ik in deze keuken nu natuurlijk geen nw over meer plaatsen ;-)
maar de reden van mn twijfels, ik hoor/lees regelmatig dat de vormpjes in zo'n apparaat geen standaard afmeting hebben en je er dus erg moeilijk passende bakpapiertjes bij kunt kopen en niet de standaard papiertjes uit de supermarkt e.d. kunt gebruiken.
nu wil dus graag weten of er n cupcakemaker bestaat waar wel de standaard papiertjes in passen en zo ja, welke dit dan is?

thanks alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan die cupcakes toch ook zo presenteren ZONDER papieren vormpje, doe je er lekker hagelslag oid aan de zijkant. Voor het bakken in het apparaat heb je dat papier niet nodig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet idd dat het zonder kan. maar ik vind het met papiertje fijner. makkelijker met vastpakken en versieren en de cakejes drogen minder snel uit. ook vind ik het met het presenteren juist ook wel leuk, de verschillende kleurtjes en evt. zelfs thema papiertjes zijn ook leuk aan te passen aan de versiering/topping.
vandaar ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van de xenos. En de papiertjes verkoopt xenos ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ze laatst zien staan bij WIBRA.

Antwoorden (1)

Hoi even voor je gezochte en 1 gevonden waar het normale formaat kijk maar eens op onderstaande site. Mischien zijn ze er ook nog wel goedkoper.

Succes!