Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb een Etna ECM153 combimagnetron gekocht,gebruiksaanwijzing te beknopt,wat kan ik het beste doen?

Het lijkt wel of er stappen zijn overgeslagen in die handleiding,en dingen niet vermeld zijn.Ik heb voor de eerste keer een combi,ik heb ook op de Etna website gezocht,maar vond er te weinig info over en internet zo goed mogelijk afgespeurd ,laatste hoop goede vraag!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je al op deze site gekeken of de handleiding hetzelfde is?

http://www.gebruikershandleiding.com/Etna-ecm-153/handleiding-5-367585.html

Er staan ook berichten van kopers die ook deze magnetron hebben aangeschaft dus misschien vindt jehier ook antwoorden op je vragen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Misschien moet je dit ook even lezen.

http://producttests.nl/p/etna-ecm-153/96631500.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Bedankt Maria 16 ,de ene site had ik al bekeken,handleiding hetzelfde,de andere site ook gezien,schrok ervan,en ik hoop dat de mijne wat langer meegaat!+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké ik had gehoopt dat de handleiding daar uitgebreider was. Ik hoop ook dat de jouwe langer mee gaat als de recensie's die ik er over heb gelezen.

Andere antwoorden (1)

Als je het niet op internet kan vinden ga je dus gewoon terug naar de winkel. Daar heb je je overeenkomst gesloten en die voldoet niet aan de 'eisen' want je komt er niet uit ;)

Met boekje dus terug naar winkel en laat ze jou het maar uitleggen. Als het een internetwinkel is moet je dus even bellen.

Misschien heb je gelijk en missen er wat zaken in het boekje?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Dankjewel+

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding