Welke beveiligingscamera verbonden met mobiel maar zonder sd kaart is er te koop?

Hallo,

Ik wil graag een beveiligingscamera halen die verbonden is met mijn mobiel zodat ik mee kan kijken. Want als ik beveiligingscamera opzoek zie ik alleen maar met sd-kaart erbij. Maar dat hoef ik niet. Ik wil live meekijken. Het maakt voor mij niet uit of het draadloos is of niet. Graag wel met wifi.

Kan iemand mij ermee helpen welke camera en meer informatie geven?

Dankjewel alvast!

4 jaar geleden
in: Camera's
2K
ronron1212
4 jaar geleden
https://www.onlinecamerashop.nl/nl/beveiligingscameras/3g-4g-sim-beveiligingscamera.html https://www.camerashop24.nl/camerabeelden-op-telefoon
LeonardN
4 jaar geleden
Het gebruik van SD-kaart zal optioneel zijn NAAST dat je met een app mee kan kijken. https://www.sitconsecurity.nl/ip-buitenlamp-camera-wi-fi.html
SD kaart ondersteuning tot 128 GB:
Wanneer u WILT dat de beelden worden opgenomen dan kunt een een micro SD kaart in de camera plaatsen tot een grootte van 128 GB. Er zal per beweging een filmpje van een minuut worden gemaakt. Als rekenvoorbeeld kunt u aanhouden dat op een 128 GB kaart 5500 bezoeken worden kunnen worden opgeslagen en op een 32 GB SD kaart 1300. @ronron1212
Je linkt naar 3g/4g camera's de vrager vraagt om Wi-Fi.
ronron1212
4 jaar geleden
Ook graag wifi dus wat is het probleem telefoon werkt toch ook op wifi dus? @LeonardN
Daarnaast kan hij nu ook overal waar hij is kijken.
LeonardN
4 jaar geleden
Het probleem is, dat je voor 3g/4g camera ook een SIM moet hebben en je dus extra kosten maakt. Als er een Wi-Fi of vast netwerk is, is het dus onzin om 3g/4g te kiezen NAAST dat de vrager expliciet om Wi-Fi vraagt.
Een Wi-Fi verbonden camera kan je ook over bekijken...
Waar de telefoon op werkt staat hier op zich los van.
LeonardN
4 jaar geleden
*Een Wi-Fi verbonden camera kan je ook over bekijken...
moest zijn
Een Wi-Fi verbonden camera kan je ook over de hele wereld bekijken...
paulus811
4 jaar geleden
Ik heb beveiligingscamera's van Kodak en daarin kun je een sd kaart stoppen, maar dat hoeft niet. Je kunt ook een dropbox account koppelen zodat alle beelden direct worden opgeslagen en je ze ook nog hebt als de camera (bijvoorbeeld) in brand wordt gestoken. Je kunt live meekijken en de camera bewegen en inzoomen. Werkt redelijk, al is de software/app van matige kwaliteit.
paulus811
4 jaar geleden
Overigens hoe zie je voor je dat je live meekijkt als er ingebroken wordt? Ben je dan bereid om 24/7 naar een app te turen of er toevallig iets gebeurd?
LeonardN
4 jaar geleden
@ronron1212 Kan je uitleggen wat een 3g/4g-camera anders is dan een Wi-Fi-camera?
Of is het volgens jou hetzelfde?

Antwoorden (1)

https://www.onlinecamerashop.nl/nl/oem-1mp-ip-wifi-bodybox-camera-90-graden-kijkhoek-ingebouwde-microfoon-en-speaker-5m-infrarood-plug-play.html

Kenmerken
- OEM
- IP WiFi camera oplossing
- 1/4inch progressieve Scan CMOS
- 1 megapixel
- 3,6mm lens met 90 graden kijkhoek
- H.264/MJPEG compressie
- 5m infrarood led
- HTTP, UDP, SMTP, FTP, DHCP, DDNS, NTP, UPNP, RTSP, TCP
- Wifi IEEE 802.11b/g/n
- Ingebouwde microfoon en speaker
- 2 weg audio communicatie
- ONVIF compatibel

Smartphone gereed
Wil je beelden bekijken op een smartphone, download dan de gratis app en kijk wereldwijd realtime mee.

Deze heeft geen SD-slot, maar eigenlijk kan je net zo goed een kopen MET SD-slot, aangezien het gebruik daarvan altijd optioneel is.
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
"Het maakt voor mij niet uit of het draadloos is of niet. Graag wel met wifi."
??? Wi-Fi is datgene wat het "draadloos" maakt...
ronron1212
4 jaar geleden
Er zijn dus geen plaatsen zonder wifi @LeonardN
LeonardN
4 jaar geleden
@ronron1212 Ja, die zijn er, maar wat is je punt?
ronron1212
4 jaar geleden
Dat je dus niet overal ontvangst hebt zoals jij beweerd. Op de meeste plaatsen waar een mens komt dus niet met een normaal net werk van de provider ds wel
LeonardN
4 jaar geleden
Je snapt het dus allemaal niet. Een Wi-Fi camera hang je op waar een Wi-Fi netwerk is. Blijkbaar heeft de vrager dat voor ogen VANDAAR dat deze expliciet vraagt om een WIFI-camera.
Eenmaal met dat netwerk verbonden kan je die beelden overal opvragen. Ook met een telefoon die verbindt met 3g/4g Je kan dus met een Wi-Fi camera OVERAL ter wereld de beelden bekijken. Een 3g/4g-Camera hang je ergens waar geen Wi-Fi netwerk beschikbaar is. Bijvoorbeeld in een park. Je kan dan ook die beelden bekijken met je telefoon die op Wi-Fi zit. Jij ronron1212 hebt denk ik een verkeerd beeld wat wel en niet kan in deze.