Welke beveiligingscamera verbonden met mobiel maar zonder sd kaart is er te koop?

Hallo,

Ik wil graag een beveiligingscamera halen die verbonden is met mijn mobiel zodat ik mee kan kijken. Want als ik beveiligingscamera opzoek zie ik alleen maar met sd-kaart erbij. Maar dat hoef ik niet. Ik wil live meekijken. Het maakt voor mij niet uit of het draadloos is of niet. Graag wel met wifi.

Kan iemand mij ermee helpen welke camera en meer informatie geven?

Dankjewel alvast!

Weet jij het antwoord?

/2500

https://www.onlinecamerashop.nl/nl/oem-1mp-ip-wifi-bodybox-camera-90-graden-kijkhoek-ingebouwde-microfoon-en-speaker-5m-infrarood-plug-play.html Kenmerken - OEM - IP WiFi camera oplossing - 1/4inch progressieve Scan CMOS - 1 megapixel - 3,6mm lens met 90 graden kijkhoek - H.264/MJPEG compressie - 5m infrarood led - HTTP, UDP, SMTP, FTP, DHCP, DDNS, NTP, UPNP, RTSP, TCP - Wifi IEEE 802.11b/g/n - Ingebouwde microfoon en speaker - 2 weg audio communicatie - ONVIF compatibel Smartphone gereed Wil je beelden bekijken op een smartphone, download dan de gratis app en kijk wereldwijd realtime mee. Deze heeft geen SD-slot, maar eigenlijk kan je net zo goed een kopen MET SD-slot, aangezien het gebruik daarvan altijd optioneel is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100