Wat is een goede, kleine, lichte camera?

Ik zoek een camera met minimaal 5 megapixel onder de 100 gram. Het liefst ook nog een beetje betaalbaar.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Camera's
1.5K
jc54
6 jaar geleden
100 gram, da's wel weinig. Daar heb je niet veel camera voor.
gvrox
6 jaar geleden
Foto of video ? Welke toepassing ?

Antwoorden (1)

Dan kun je een Vado HD nemen, die blijft steken bij 100 gram en maakt behoorlijk goede opnamen. Het formaat is ook klein, net zoiets als een iPhone.
http://www.creative.com/myvado/products/vadohd.aspx?nav=1