Mijn fototoestel is gevallen en het beeld is nu roze met strepen, wat moet ik doen?

Ik heb mijn fototoestel van de tafel laten vallen en nu waren er als je hem aanzette allemaal strepen te zien en het beeld is roze. Na een week waren er alleen nog strepen en hij kan niet goed scherp stellen. Ook op de computer zijn de strepen te zien. Is het einde oefening voor m'n camera of is er wat aan te doen. Nikon Coolpix S3500 (roze)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Het beste antwoord

Dit ziet eruit als een sensorprobleem, en het is helaas niet economisch haalbaar om die te vervangen. Ik vrees dat je een nieuwe camera aan zult moeten schaffen.
gvrox
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga er mee naar de leverancier. Mogelijk weet die wat er aan de hand is met dit toestel en anders kan hij het opsturen ter reparatie. Vraag wel eerst een offerte te overleggen, zo dat je weet wat de kosten gaan worden. Als het toestel niet meer te redden is, kan je het misschien opgeven bij je verzekering.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gelukkig wordt de camera vergoed door de inboedelverzekering