Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn fototoestel is gevallen en het beeld is nu roze met strepen, wat moet ik doen?

Ik heb mijn fototoestel van de tafel laten vallen en nu waren er als je hem aanzette allemaal strepen te zien en het beeld is roze. Na een week waren er alleen nog strepen en hij kan niet goed scherp stellen. Ook op de computer zijn de strepen te zien. Is het einde oefening voor m'n camera of is er wat aan te doen. Nikon Coolpix S3500 (roze)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit ziet eruit als een sensorprobleem, en het is helaas niet economisch haalbaar om die te vervangen. Ik vrees dat je een nieuwe camera aan zult moeten schaffen.
(Lees meer...)
gvrox
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga er mee naar de leverancier. Mogelijk weet die wat er aan de hand is met dit toestel en anders kan hij het opsturen ter reparatie. Vraag wel eerst een offerte te overleggen, zo dat je weet wat de kosten gaan worden. Als het toestel niet meer te redden is, kan je het misschien opgeven bij je verzekering.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gelukkig wordt de camera vergoed door de inboedelverzekering

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding