Wat is nu een goede onderwatercamera?

Ik ben op zoek naar een leuke digitale onderwatercamera, die ik aankomende zomer wil gebruiken bij het snorkelen en duiken. Het moet minsten 10 Megapixels zijn en tot max. 25 meter diepte kunnen. Wil er max. 350 euro voor uitgeven en eventueel is een goede gebruikte ook welkom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Ik weet niet of je dat qua prijs wel gaat redden.
Ik weet niet wat voor een camera je hebt, maar voor vele merken en types heb je tegenwoordig waterdichte behuizingen waar je je eigen camera in kunt doen.
Kijk bijvoorbeeld eens op de volgende site.

http://www.pixmania-pro.nl/accessoires-waterdichte-behuizingen/nlnl1_1_3_12_0_0_0_00.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de moeite, maar Pixmania is bij mij zeer bekend, net zoals de waterdichte behuizingen.
Ik ben echt op zoek naar een camera (zoals in de vraag omschreven), met of zonder behuizing. Die diepte wil ik nog wel terugdraaien van 25 meter naar 20 meter, maar meer ook niet.
http://www.twenga.nl/prijs/sealife-dc1000-90637149.html

Deze voldoet aan jouw eisen.
DC1000 Onderwatercamera van SeaLife maakt de meest Haarscherpe Foto’s op Extreme Dieptes van maar liefst 60 meter!

Ervaringen kan ik je niet vertellen.

Toegevoegd na 41 seconden:
Hij is inderdaad wel iets duurder dan 350 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die prijs daar kan ik wel overheen komen. Ziet er wel leuk uit. Zal eens wat meer gegevens erover gaan lezen. Bedankt. +1