Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Samsung HMX F90 start niet op, wat kan het probleem zijn?

Het is eigenlijk een vrij ingewikkelde situatie. Gisteren had ik de Samsung HMX F90 nodig om een evenement vast te leggen op video. Hij heeft ongeveer 2 filmpjes gewerkt en hield er toen ineens mee op. De batterij was overigens wel bijna leeg, maar ook aan de lader zelf startte hij niet op. Een paar keer de accu verwijderd en schoongemaakt en uiteindelijk startte hij weer op om een paar filmpjes te kunnen maken. Daarna begaf hij het opnieuw.

Vannacht de camera opnieuw achter de lader gedaan, tot de accu helemaal vol was. Vanochtend opnieuw geprobeerd en nog steeds niets. Opnieuw de accu verwijderd en schoongemaakt (blazen) en nu start hij weer wel op. Echter vertrouw ik dit toestel nog steeds niet helemaal. Woensdag heb ik hem weer nodig en ik wil niet dat hij me weer in de steek laat. Iemand tips, waardoor hij beter zou moeten opstarten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
740

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer indien mogelijk de contactpunten van zowel de batterij als in de camcorder zelf voorzichtig iets "op te rekken" het lijkt er op dat de batterij en camcorder af en toe het contact verliezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja in dat geval is het inderdaad beter om terug naar de winkel te gaan als er nog garantie op zit. Het lijkt in ieder geval op een los contact in de aansluiting. :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding