weet iemand een site waar je relatief goedkope helmcamera's kan kopen?

ik zoek een niet te dure helm camera voor wintersport, weet iemande een goede site?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

€49.95 (incl. 21 % btw)
Deze voordelige spatwaterdichte actie/helmcamera met 30FPS s ideaal om uw eigen sportieve prestaties vast te leggen, of het nu gaat om crossen, schaatsen, snowboarden enzovoort.

De camera kan met behulp van een riempje eenvoudig worden bevestigd op een helm of aan je bovenarm.
Met behulp van de meegeleverde rubberen band kunt u de camera eenvoudig bevestigen op uw helm.
De camera beschikt tevens over een LCD-display waar alles overzichtelijk op af te lezen is.

Specificaties:
Stroom voorziening: 2 x 1.5V AAA batterijen
Geheugen extern: Sd kaart (tot 8GB)
Waterdicht
Frames per seconde (FPS): 30
Video opname resolutie: 640x480
Formaat: (mm): 90 (L) x 54 (B) x 48 (H)
Interface: USB poort

Bijgeleverd:
Bevestigings band
USB kabel
Handleiding (Engelstalig)

Beschikbaarheid: op voorraad 1dag.png