Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een Camera die én Foto's kan maken én Video's kan opnemen?

Ik zoek een foto+videocamera waarmee je (zoals de naam al zegt) foto's kan maken + video's kan opnemen.

Een soort fotocamera + videocamera in 1 dus.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja. Er zijn camera's waarmee je ook mooie foto's kunt nemen en er zijn fotocamera's waarmee je kan filmen.

Een voorbeeld van een fotocamera die kan filmen: Sony SLT A77, maar er zijn meer merken. Zelf hebben we 2 van deze camera's en die zijn perfect.

In kleinere vorm heb je bijvoorbeeld: dsc-hx9 (sony maar ook andere merken hebben ze).

Een filmcamera die kan foto's maken HDRXR200.

Ga maar eens naar een mediamarkt of Saturn en laat je maar eens informeren.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de fuji finepix HS10 ,maakt goede foto`s,maakt makkelijk redelijk goede video opnamen,en ook een goede macro mogelijkheid.ik heb deze zelf en ben er erg tevreden mee.
overigens zijn er veel camera`s met videofunctie.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Ja hoor verschillende soorten. Oa van het merk Samsung. Heb ikzelf en werkt heel goed. Filmen zelfs beter dan mijn JVC videocamera. Kijk eens op de website www.kieskeurig.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Heb ik ook!
Vrijwel elke moderne fotocamera kan filmen. Veelal in HD. De kwaliteit kan wel flink verschillen.

Veel filmcamera's kunnen ook foto's maken, maar lang niet allemaal kunnen ze tijdens het filmen foto's maken (in een hoge resolutie).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding