Hoe kun je een foto maken met de Canon EOS 500D ?

Ik krijg als ik hem aan zet een instellings schermpje te zien, dit schermpje krijg ik echter niet weg, ook niet als ik alles goed heb ingesteld. De automatische stand doet het wel. Maar bij alle andere standen (bijv macro) kom ik maar niet verder dan het instellings schermpje! Staat ook niet in het boekje trouwens. Hoop dat jullie me kunnen helpen;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

De ontspannerknop enige seconde ingedrukt houden..kan de foto- modus activeren. Anders een Total reset via het hoofd menu...