Mijn Samsung Galaxy S geeft bij iedere video aan "Kan video niet afspelen" Ook bij zelf gefilmde filmpjes. Hoe kan dit?

Hij geeft geen verdere foutmelding, alleen heb bovenstaande. Voor de laatste update had ik nog nergens last van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
2.1K

Het beste antwoord

heb ik ook gehad, voor mij was de oplossing om AndroidAssistant op te halen van de market, na het downloaden plaats je een widget op één van jouw schermen, 4x1.

Op die widget staat een soort borstel, als je daar op drukt maakt hij geheugen vrij door processen te beëindigen. Wees niet bang, processen die nodig zijn voor de telefoon starten automatisch weer op. Bij mij werkte dit perfect, en 't is gratis.