mijn kodak playsport videocamera waterproof, kan niet meer filmen. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Hij doet alsof hij 1 seconde filmt, en stopt er dan mee. Vervolgens staat dit filmpje ook niet tussen de 'films'. We hebben de SD kaart al geformatteerd en leeggehaald.

Toegevoegd na 34 minuten:
Hij heeft BTW wel gewerkt, niet vandaag. Maar een maand geleden hebben we er een hoop me gefilmd (deze filmpjes hebben we er wel allemaal afgehaald)

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ik het zo hoor is hij nog niet zo oud, ga naar de winkel en zeg dat hij niet naar behoren werkt, als je bij een beetje goeie het hebt gekocht nemen ze hem terug voor reparatie of krijg jij kosteloos een nieuwe/vervangende of je geld terug al dan niet in de vorm van waardebonnen. Succes!!!

Ik gok dat het gebruikte kaartje een "oude" SD-kaart is en je een SDHC kaartje nodig hebt om te filmen, SDHC kan een hogere snelheid aan welke vaak nodig is voor film. Toegevoegd na 8 minuten: Ik heb nog even gekeken en niet alleen moet de kaart SDHC zijn ook moet deze minimaal Class 4 zijn. Er moet een 4 (of hoger) staan. De afbeelding is een class 4, je ziet het aan de 4 in de C

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100