Foto's bewerken? (zie omschrijving)

Ik heb een foto met twee mensen. Ik wil zegmaar de achtergrond wazig maken, weet iemand daar een programma voor ? Het mag op de iPod maar ook voor op de computer. Het liefst wel gratis..

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1K

Het beste antwoord

Idd op www.picnik.com.

--> foto uploaden.
--> create.
--> soften.

en dan kan je bij effect painting nog bewerken wat je wel en wat je niet wazig wil hebben ;)

hartstikke handige site! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan dat ook op www.picnik.com doen. Je kunt daar op een heleboel manieren je foto's bewerken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals Summer1955 al aangeeft, kan dat met het gratis programma Gimp:
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/GIMP+fotobewerking
Je moet wel even weten hoe je het moet doen en daarvoor heb ik onderstaande link met een video gevonden, waarin het hele proces duidelijk wordt uitgelegd:
http://handleiding.socius.be/Achtergrond-onscherp-maken-met.html
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Ook fotophiltre is als freeware (fotobewerking en redelijk eenvoudig) van het net af te halen. Je moet het onderwerp wat scherp moet blijven wel eerst copyeren, daarna fot onscherp maken en jouw onderwerp terugplakken in de onscherpe foto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met dit On-line GRATIS programma (Pixlr) kun je hetzelfde als Photoshop, alleen is deze gratis