Bestaat er een handleiding hoe je met een digitale camera filmpjes kan maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

De handleiding van de betreffende camera lijkt me logisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het goed is heb je bij je digitale camera een boekje gekregen. Dat is de handleiding. Daar staat het als het goed is helemaal in!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die bestaat van elke camera. Als je 'm tweedehands hebt gekocht en niet in het bezit bent van een handleiding, kun je deze op internet opzoeken. Gebruik daarvoor als zoekterm het 'merk camara' + 'handleiding' of 'manual'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is al jaren zo dat je bij elk apparaat dat je koopt er een gebruiksaanwijzing bij krijgt. Dit was al zo dat de alle eerste platenspeller op de markt kwam. En gezien de huidige technologische ontwikkelingen zit er nu zeker een gebruiksaanwijzing bij. Uit gegeven vaak in 27 talen. Dus als je een digitale camera koopt zit daar een gebruiksaanwijzing bij die ook uitlegt hoe je filmpjes maakt.