Wat is een goede camcorder / Videocamera?

Ik ben van plan voor de vakantie een videocamera aan te schaffen. Nu vraag ik me echter af, welke! Er is zoveel keus en ik ben een échte leek op dit gebied. Welke Camera raad jij mij aan? budget: tot 300 euro? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

Mocht je je vakantiefilmpjes op een LCD tv willen bekijken met HD, zou ik de Sony HR3-UX3 eens ergens gaan bekijken. Dit is een betaalbare HD videocamera.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb de Sony handycam DCR-DVD105

hij was destijds (2 jaar geleden, maar ik verwacht dat dat model nog steeds verkocht word) een van de goedkoopste die rechtstreeks op mini dvd brand. (je kunt ze nog wel zelf personaliseren).

(die mini dvd`s passen in elke dvd speler)

geen geklooi dus met overzetten op dvd, super makkelijk ding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze site geeft de beste consumenten koop aan.

http://www.besteconsumentenkoop.nl/49/8/Beste-Koop-Videocamera-Getest.html

Op deze site zie je de camera's die je beter niet kan kopen.

http://www.trosradar.nl/index.php?id=77&searchOptions=Forum&q=videocamera&searchSubmit.x=5&searchSubmit.y=8