Wat is de beste compact digitale camera in de prijsklasse: 200-330?

Heb twee jaar geleden een miskoop gedaan met een camera, ik wil dit voorkomen door jullie hulp in te roepen.

De camera wil ik gaan gebruiken voor op mijn vakanties (wintersport en zomervakanties) en lekkere wandelingen door de natuur. Hij moet dus een formaat hebben die ik makkelijk in mijn broekzak kan meenemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom was je vorige camera een miskoop?

Antwoorden (4)

De fotowinkels zeggen dat één aspect het belangrijkst is en dat is de kwaliteit van de lens. Verder moet je wel een minimaal aantal megapixels halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even op kieskeurig kijken. Op deze site hebben consumenten allerlei fotocamera 's beoordeeld.
Succes met het vinden van een geschikte camera!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien de nieuwe Sony cybershot met de Carl zeiss lens op de voorkant staat iets met de g als het goed is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen:
Klein,
Accu (geen batterijen), wisselbaar
Resolutie maximaal 10MPixel
Groot LCD scherm

Voor die prijs zijn er toch niet echte slechte camera's?

Hier kan je veel reviews lezen...
http://www.letsgodigital.org/nl/digital_camera/review.html