Wat is de beste compact digitale camera in de prijsklasse: 200-330?

Heb twee jaar geleden een miskoop gedaan met een camera, ik wil dit voorkomen door jullie hulp in te roepen.

De camera wil ik gaan gebruiken voor op mijn vakanties (wintersport en zomervakanties) en lekkere wandelingen door de natuur. Hij moet dus een formaat hebben die ik makkelijk in mijn broekzak kan meenemen.

Weet jij het antwoord?

/2500

De fotowinkels zeggen dat één aspect het belangrijkst is en dat is de kwaliteit van de lens. Verder moet je wel een minimaal aantal megapixels halen.

Ik zou even op kieskeurig kijken. Op deze site hebben consumenten allerlei fotocamera 's beoordeeld. Succes met het vinden van een geschikte camera!

Mischien de nieuwe Sony cybershot met de Carl zeiss lens op de voorkant staat iets met de g als het goed is

Ik zou zeggen: Klein, Accu (geen batterijen), wisselbaar Resolutie maximaal 10MPixel Groot LCD scherm Voor die prijs zijn er toch niet echte slechte camera's? Hier kan je veel reviews lezen... http://www.letsgodigital.org/nl/digital_camera/review.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100