Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk fototoestel is vergelijkbaar met de regula picca cb en is uit ongeveer dezelfde periode en is er zoiets in zuid limburg te koop.

Alles moet wel nog werken naar behoren, en bestaat er ook een soort Zoomobjectief dat ik erop kan zetten, kunnen er ook moderne fotorolletjes in. Wel graag niet duurder dan 45 euro als het echt is wat ik zoek ben ik bereid meer te betalen.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
699
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies met moderne fotorolletjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo MrTomaat ik bedoel fotorolletjes die nu worden gemaakt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Regula Pica cb is volgens mij een zoeker camera voor kleinbeeld. Moderne rolletjes passen daarin. Een zoomobjectief is echter niet mogelijk. Regula heeft wel ooit een spiegelreflex gebouwd, de 2000TTL (ik heb hem!), maar dat is nooit een groot product geworden, daar kon een zoomlens op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Suluap
Bedankt voor je antwoord hier kan ik wat mee. Grtn Thom

Andere antwoorden (1)

Als ik jou was zou ik op analoge spiegelreflex camera zoeken dan kan je namelijk met zoomobjectieven wisselen, je kan nu voor een paar tientjes spullen kopen die in het analoge tijdperk meer dan een paar honderd euro kosten. Bron: niet in de buurt maar toch mooi om een idee te krijgen wat je voor 40 euro kan scoren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding